Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine zaninakuharica.si (v nadaljevanju tudi SPP) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Spletno trgovino zaninakuharica.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje FINE, založništvo, d.o.o., Majaronova ulica 12, 1000 Ljubljana, matična številka: 9310452000, davčna številka: SI63607077, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik ali zaninakuharica.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine zaninakuharica.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med zaninakuharica.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (zaključka spletnega naročila). Uporabnik je ob zaključku naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z zaključkom naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
V trenutku, ko naročnik zaključi naročilo, je med ponudnikom in naročnikom elektronsko sklenjena naročniška pogodba. Pogoj za zaključek naročila je potrditev SPP ter strinjanje z njimi.
Podatki o podjetju:
FINE, založništvo, d.o.o.,
Majaronova ulica 12, 1000 Ljubljana,
e-pošta: info@zaninakuharica.si
matična številka: 9310452000,
davčna številka: SI63607077
Varovanje osebnih podatkov
zaninakuharica.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan ponudniku posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan ponudnika obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Postopek nakupa
Kupec izbere artikle in jih doda v košarico. Pred nadaljevanjem na blagajno pregleda košarico in izvede morebitne popravke. Ko uporabnik klikne na gumb “Na blagajno”, se mu prikaže forma za vpis podatkov. Nato vpiše svoje podatke ter izbere naslov dostave (e-naslov za spletne produkte ali fizični naslov za fizične produkte). V tem koraku kupec prav tako izbere način plačila. Pred zaključkom naročila se mora uporabnik strinjati s SPP. Po zaključki naročila kupec preko elektronske pošte prejme obvestilo, o prejemu in potrditvi naročila. V primeru, da je kupec izbral plačilo po predračunu, je predračun avtomatsko priložen obvestilu.
Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.
Po izvedenem (v primeru plačila s kreditno kartico) oziroma prejetem plačilu (pri plačevanju prek bančne transakcije) kupec po e-pošti prejme račun in e-produkte. Kadar kupec naroči fizične produkte, račun na svoj e-naslov, ki ga je navedel ob naročilu, prejme takrat, ko smo njegovo naročilo predali poštnemu ponudniku v dostavo.
Pogodba (račun) je v elektronski obliki shranjena na strežniku za nedoločen čas. Kupec jo ima v prilogi e-pošte, ki jo je prejel po tistem, ko smo prejeli njegovo plačilo (v primeru e-produktov) oziroma po tistem, ko smo njegovo naročilo predali poštnemu ponudniku v dostavo (fizični produkti). Če kupec iz kakršnega koli razloga ne prejme e-pošte ali jo pomotoma izbriše, lahko svoj račun dobi tako, da napiše e-sporočilo na info@zaninakuharica.si (kjer navede ime in priimek, da lahko njegovo naročilo najdemo) in mu bomo njegov račun ponovno poslali na ustrezen e-naslov.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z bančnim nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
- s kreditno oziroma plačilno kartico prek vmesnika Stripe
Informacije za plačilo:
FINE, založništvo, d.o.o.
Majaronova ulica 12,
1000 Ljubljana,
Davčna številka 63607077
IBAN: SI56 6100 0002 7857 680
BIC/SWIFT: HDELSI22
Cene
Vse cene so navedene v EUR. DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, pri uvajanju novih artiklov ali promocijskih akcij.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo z zadevo “Potrditev naročila”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.
Dostava
E-produkti
Naročene e-produkte ponudnika zaninakuharica.si boste prejeli najkasneje tri dni po izvedenem plačilu prek bančnega prenosa (plačilo mora biti najprej vidno na ponudnikovem tekočem računu) in takoj po izvedenem plačilu s kreditno kartico ali preko Paypal računa na navedeni e-mail naslov. E-produkte boste dobili prek domene info@zaninakuharica.si. Če produkta ne vidite v svojem poštnem predalu, preverite tudi vsiljeno pošto in se prepričajte, da vaš poštni predal ni preveč poln.
Področje dostave za fizične produkte
Naročeno blago ponudnik zaninakuharica.si dostavlja s Pošto Slovenije. Dostavljamo na naslove, ki so na izbiro pri zaključku nakupa. Produkte odpošljemo iz našega skladišča v 1-3 delovnih dneh od prejema plačila.
Čas dostave
Produkte odpošljemo iz našega skladišča v 1-3 delovnih dneh (pon do pet) od prejema plačila, Pošta Slovenije pa jih bo do vas dostavila v 1-3 delovnih dneh, oziroma skladno z njihovimi pogoji, tako da lahko svoje blago pričakujete v 2-5 delovnih dneh.
Prevzem fizičnih produktov
Naročene produkte v fizični obliki je kupec dolžan prevzeti v terminu in na lokaciji, ki ju je izbral ob naročilu. Obvezan je plačati blago na način, ki ga je izbral pri oddaji naročila.
Račun
Kupec ob plačilu in prejemu blaga prejme račun v elektronski obliki. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Stroški dostave
O stroških dostave je kupec obveščen pred zaključkom naročila. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen dostave. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, pri uvajanju novih artiklov ali promocijskih akcij.
Cena dostave
Za vsa naročila do vrednosti 70 evrov zaračunavamo stroške dostave v višini 3,5 evrov (DDV je vključen v to ceno dostave). Za naročila nad 70 evrov je poštnina za kupca brezplačna.
FINE, založništvo, d.o.o. lahko pri posameznem artiklu odstopa od tega pravila in naročeno pošilja brez stroškov pošiljanja, kar je razvidno v prvem koraku postopka naročanja.
Pri plačilu po predračunu/ponudbi, s plačilnimi karticami ali preko PayPala ni dodatnih stroškov.
Ponovna dostava
V primeru neprevzete pošiljke, neuspešne dostave zaradi nepravilno vnešenega ali neobstoječega dostavnega naslova, je za ponovno dostavo potrebno poravnati strošek dostave, naveden v teh pogojih poslovanja.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine zaninakuharica.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu zaninakuharica.si ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov ter brezplačne poštnine. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
- Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
- Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila
Kupec ima skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema svojega naročila ponudniku pisno sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru reklamacijo sporoči v pisni obliki na e-naslov info@zaninakuharica.si, kjer v predmet sporočila zapiše “Reklamacija” in priloži izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe. Ponudnik bo v dogovoru s kupcem pripravil dobropis, zagotovil menjavo blaga v čimkrajšem času ali vrnil kupnino najkasneje v roku 14 dni po izdaji dobropisa. Vračilo kupnine bo izvršeno na pisno sporočeni OR oz. TRR kupca. Kupec mora blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Kupec nima pravice do odstopa od nakupa (in posledično vračila blaga) za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. (43.č člen ZVPot)
V skladu z 43.č členom ZVPot, kupec nima pravice do vračila pri nakupu digalnih vsebin, katere se ne dostavijo na otipljivem nosilcu.
Komunikacija
S kupcem bomo v stiku prek sredstev komunikacije na daljavo, razen če bo kupec temu izrecno nasprotoval.
Prijave na e-novice
S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, kampanje itd.), na njegov elektronski naslov. To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede ob prejemu e-novice s klikom na gumb »odjavi«, ki se nahaja na dnu elektronskega sporočila ali pa s sporočilom na e-poštni naslov: info@zaninakuharica.si
S prijavo na e-novice želite biti obveščeni o novostih in promocijah na zaninakuharica.si.
Slike in opisi produktov in storitev na spletni strani
Ponudnik se zavezuje, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotavljati pravilnost in točnost podatkov, objavljenih na spletnih straneh. V primerih, ko tudi ponudnik predhodno ne izve za morebitne spremembe lastnosti blaga, roka dobave ali cene, zaradi prehitrih sprememb na tržišču, se obvezuje, da bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Ponudnik ima možnost odstopiti od pogodbe s stranko izključno v primeru, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.
Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.
Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima od odkritja napake dva meseca časa , da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.
Obrazec za prijavo stvarne napake.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbe lahko oddate prek e-poštnega naslova info@zaninakuharica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Stremimo k temu, da bi rešili morebitne spore sporazumno. Ponudnik se zaveda, da je značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi zadosten argument za to, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Ponudnik si prizadeva, da do sporov ne prihaja, v kolikor pa, naj se le-ti rešujejo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo. Če to resnično ne bi bilo možno, spore rešuje stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.